Doprava
Tovar z internetového obchodu Garden-life.sk vám môžeme doručiť nasledovnými spôsobmi:
- Osobné vyzdvihnutie - po telefonickom dohodnutí na čísle 0905 935 090, si budete môcť vašu objednávku vyzdvihnúť vo Výstavno-predajnej záhrade v Stupave (odber možný i počas víkendu).
- Osobné vyzdvihnutie v prípade objemovo náročnejšieho tovaru (detské ihriská, šmýkačky a pod. ) je možné si tento tovar vyzdvihnúť iba priamo v centrálnom sklade v Stupave po telefonicky dohodnutom termíne (aj počas víkendu). Túto možnosť Vám však systém priamo neponúka, preto je nutné sa o nej informovať VOPRED telefonicky resp. prostrednictvom kontaktného formulára. Pri vyzdvihnutí tovaru v centrálnom sklade sa vyžaduje realizácia platby vopred resp. je možna platba v hotovosti priamo na mieste.
- Doručenie tovaru do 10kg Slovenskou poštou (nie pre šmýkačky a iba v rámci územia SR) s dobou doručenia 2-4 dni od zaslania potvrdenia o vyskladnení objednaného tovaru. V prípade dobierky alebo zasielania poštovým kuriérom je nutné do formulára uviesť okrem správnej korešpondenčnej adresy s PSČ aj svoje platné telefónne číslo.
- Doručenie tovaru kuriérskou službou (s možnosťou doručenia i do ČR) - štandardne v rozmedzí 24 až 48 hodiín od zaslania potvrdenia o vyskladnení objednaného tovaru, pričom cena závisí od hmotnosti objednaného tovaru (cenu doručenia vidíte v košíku). Do formulára je potom nutné okrem správnej adresy doručenia uviesť i telefónne číslo, na ktorom je možné adresáta alebo ním poverenú osobu v predpokladanom čase doručenia na uvedenej adrese zastihnúť.
- Doručenie zdarma - platí iba pre doručenie kuriérskou službou v rámci Slovenskej republiky. Dopravné náklady mimo SR je potrebné vopred individuálne overiť.
Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia zásielky od prepravcu skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia, ktoré mohli vzniknúť pri preprave. Ak áno, je povinný skontrolovať, či neprišlo k poškodeniu tovaru. Každé poškodenie obalu je kupujúci povinný nahlásiť doručovateľovi a urobiť o ňom záznam na preberacom protokole aj v prípade, že na prvý pohľad nie je patrné poškodenie tovaru. O poškodení tovaru je povinný kupujúci informovať prepravcu i predávajúceho najneskôr do dvoch pracovných dní od jeho prevzatia. Za škodu spôsobenú pri preprave tovaru zodpovedá prepravca.